Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Λίγα λόγια για μένα.

Ναι,το κομμάτι των συστάσεων,που τυχαίνει να μισώ παρεμπιπτόντως. So,έχουμε και λέμε. Με λένε Γιώργο Mt.Είμαι περίπου 19 ετών (για την ακρίβεια, 18 και 7/12) και σπουδάζω Χημικός Μηχανικός στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Κάποιοι θ'αναρωτιέστε τι είναι αυτό το Mt που βλέπετε να συνοδεύει τ'όνομά μου. Λοιπόν,γι αυτούς που με ξέρουν καλά,είναι 2 γράμματα από το επίθετό μου. Επίσης, Mt είναι το χημικό στοιχείο Mαϊτνέριο που έχει ατομικό αριθμό 109. Οπότε το συνδύασα μιας που μ'αρέσει η χημεία. Τώρα,ας μπούμε στο ψητό. Τι πρέπει να γνωρίζεις για μένα; Έχω τρέλα με τα μαθηματικά και γενικά τις θετικές επιστήμες.Αυτό φαίνεται μιας που το χιούμορ (ναι οκ,εσύ εκεί που πιστεύεις πως δεν έχω,μάλλον δε με καταλαβαίνεις) μου περιστρέφεται κυρίως γύρω απ'αυτές. Μ'αρέσει αρκετά ν'ασχολούμαι με μεταφυσικές αναζητήσεις και γενικά ό,τι θεωρείται τρελό και τραβηγμένο. Κυνηγάω το μεταφυσικό από μικρός (από τη Β γυμνασίου) και γενικά προσπαθώ να διαλευκάνω κάποια φαινόμενα που σε όλους έχουν συμβεί και δεν έχει βρεθεί τεκμηριωμένη επιστημονικά εξήγηση γι αυτά. Τι άλλο; Ααα,μ'αρέσει να συνδέω τα μαθηματικά και τη φυσική με διάφορα γεγονότα που συμβαίνουν in real-life ,εφόσον μπορώ βέβαια. Το θεωρώ πως είναι ένας άλλος τρόπος προσέγγισης των φαινομένων,πιο ακριβής θα έλεγα,αφού τα μαθηματικά κρύβουν μια ακρίβεια.  Τώρα θα ρωτήσετε κάποιοι,γιατί φτιάχνω τώρα το blog ενώ λέω πως ασχολούμαι μ'αυτά από τη Β γυμνασίου; Ε,λοιπόν, στη Β γυμνασίου δεν ψαχνόμουν τόσο ώστε να χάνω τον ύπνο μου τα βράδια,ούτε να σκέφτομαι πρωί βράδυ αυτές τις "βλακείες" κατά μερικούς. Αυτά είχα να πω γι αρχή.Στην πορεία θα πούμε κι άλλα. Και να θυμάστε το εξής : 'Όσο κυνηγάς το μεταφυσικό,τόσο σε κυνηγάει κι αυτό.' 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου